На Франкфуртському книжковому ярмарку презентували українську книгу “Майстерня брехні” про вплив російської дезінформації на світ
Автори книги “Майстерня брехні” – Віктор Березенко та Дмитро Царенко, політичні стратеги та медіаконсультанти з 15-річним досвідом. Книга, написана в науково-популярному стилі, стала літературним дебютом, підсумком досвіду авторів у політичному стратегуванні, медіавійнах та протидії кремлівській дезінформації.
“Дезінформація впливає на громадську думку, громадська думка впливає на рішення політиків. У контексті підтримки України західними партнерами це має екзистенційне значення. Завдання, яке ми з Дмитром поставили перед собою під час написання, – щоб будь-яка людина на Заході, коли прочитає “Майстерню”, прокачає своє критичне мислення так, що підсадити її на кремлівський брехливий гачок стане неможливо”, – прокоментував Віктор Березенко.
Автори підкреслюють, що основна аудиторія “Майстерні брехні” – західна, тому переклади на інші мови невдовзі будуть в доступі на основних майданчиках світу.
“З початком повномасштабного вторгнення ми активно працюємо із західними партнерами України по протидії кремлівській дезінформації на різних територіях. І ця проблема набагато серйозніша, ніж просто рекламні ролики або недолугі гасла. Кремлівська дезінформація не смішна, вона підступна, на жаль, ефективна, і вона вбиває. Чим більше ми спілкувалися з людьми на Заході, тим більше розуміли необхідність подібної роботи, представлення інтересів України у світі і боротьбу за інформаційний простір”, – зазначив Дмитро Царенко.
“Майстерня брехні” видавництва “Yakaboo Publishing” пропонує ґрунтовне дослідження основних інструментів, які Росія використовує у своїх інформаційних атаках. Автори описують, як російські медіа, соцмережі та культурна дипломатія стали засобами маніпуляцій свідомостями на всіх континентах світу. Видання покликане навчити читачів розпізнавати неправдиву інформацію та критично мислити в умовах інформаційних війн.
Франкфуртський книжковий ярмарок – найбільший у світі книжковий захід, що збирає десятки тисяч видавців, авторів і літературних агентів. Цього року Україна була представлена стендами з понад трьома сотнями книг від 31 видавництва та фокусною темою “Reclaiming the voice” / “Повернення голосу”. Цей акцент підкреслює не лише боротьбу України за свою культурну ідентичність, а й прагнення продемонструвати світові інтелектуальний та літературний потенціал України.