“Київстар” відновив усі сервіси після хакерської атаки та заявив про відшкодування абонентам
Компанія “Київстар” повідомила, що після хакерської атаки відновила усі сервіси, які постраждали.
Про це повідомили в пресслужбі компанії.
Як зазначається, усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку, знову доступні користувачам. Фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити до свят, аби громадяни могли користуватися мобільним зв’язком.
“Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда: скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів; виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ”, – наголосили в “Київстарі”.
Там також додали, що тарифна плата не буде стягуватися:
- у абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22.12 по 21.01;
- у бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- у користувачів “Домашнього Інтернету” та “ВСЕ РАЗОМ2 з 1.01 по 31.01.
Читайте також провідні новини дня: